Merry Christmas

Tjohoo och God Jul på er!! ;D

Det var ett tag sedan jag skrev nu, men som sagt det har ju varit jul. Och är faktiskt det fortfarande. Ååhh, måste det gå såå snabbt. Jag älskar ju julen, och vill att den ska stanna kvar!!
Vad har ni fått i julklapp då? Något skoj? Jag fick en massa smått och gott, ;P Tillexempel så fick jag ett biokort...det kommer att användas flitigt, det lovar jag. Idag ska jag faktiskt på bio, med Olivia. Vi ska se den nya filmen...Australia. :) Den verkar bra!

Jaa, min jul har varit underbar! <3 Men lite synd var det...för det var ganska många i min familj som var sjuka under dessa dagar. Fast alla kunde åtminstone vara uppe och fira och såå...så det var ju i alla fall tur. Man vill ju att alla ska må och ha det bra under julen, inte sant? :)

Fick ett sms på julafton från gurkan i Thailand....gud vad jag saknar henne. Jag hoppas att hon sitter och äter julskinka och tänker på mig där nere när hon sitter vid poolen! 

Anyway, nu ska jag fortsätta att fira resten av julen! ;P

Happy Christmas, Merry Christmas! - And A Happy New Year!
Wish you joy and happiness...to you all on this earth!

Pussar & Kramar // Sandra 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0