Lucia....och jag är uppe med tuppen

Här sitter jag framför datorn...uppe med tuppen som vanligt. Hehe..eller jaa, inte riktigt. Men jag har faktiskt redan hunnit med en del. Jag har pluggat matte, plattat håret och målat naglarna. Och om några timmar är det dags för julklappsshopping. Är det någon som har en idé om vad man kan köpa till sin nioåriga syster?? Alla förslag godtages med stor glädje!

Igår hyrde vi i familjen hem Mamma Mia -filmen. Jag VET, alla har ju typ redan sett den. Men jag brukar inte vara såå sen med att se filmer, in fact, I use to be the first! Men i alla fall så var den jättebra! ;) Fast det vet ni väl redan?

Vad ska ni göra i helgen då? Njuta av snön hoppas jag! Och idag är det ju Lucia! Ni har väl varit uppe och lussat för hela familjen?

Natten går tunga fjät
Runt gård och stugor
Kring....

Det var väl ungefär vad jag kommer ihåg av den sången...haha..

Pussar på er små änglar

// S

Kommentarer
Postat av: Natta

Jag har lussat i Örebroooo :D And I'm happy :D Do you know why? Well, you'll tomorrow. See ya :D

2008-12-14 @ 00:18:16
Postat av: Jess

Inte konstigt att du inte kan något om Lucia, "runt gård och stugor" Stuvor!!

ses sen! <3

Har ont i mina tänder!!! XD

2008-12-15 @ 12:07:57
Postat av: Jess

Halllå!!! Silvia kolllar på eran blogg!!!! Hehhe! <3

2008-12-15 @ 12:10:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0