Jag vill vara med i Edwards vampyrgäng

Tjoosan! ;)

Här sitter jag på lunchen och tänkte att jag skulle hinna blogga lite. (Eftersom N och E blev bjudna på lunch av lärarna idag, pågrund av deras finfina prestationer i onsdags på Världskulturmuséet.) Det var gröt i bamba, mums. Inte bara för att det är gott, utan också för att jag faktiskt KAN äta det! Hjäälp, håller på att få ett sår nu av tandställningen. Dessutom har jag lagt till med en knäpp ovana...jag typ drar in underläppen på ett konstigt sätt ofta när jag stänger munnen. Viktig information...jag vet, men jag känner mig typ som en vampyr som suktar efter sitt byte. Edward, darling, får jag plats i ditt gäng?

Har ni sett hur vinterfin bloggen har blivit? Den är under renovering, och jag kanske ska ta och se om jag kan fixa till den lite mer nu när jag ändå har tid. Hittills så är det N som har mixtrat med den. Hurra, hon tog med den tjusiga bilden på oss! :)

Hoppas att ni får en underbar helg!

Puss / S


P.S. Det snöar ute! ;)

Kommentarer
Postat av: Jess

Den är Jätttefin!!!!

2008-12-15 @ 12:09:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0