Imorgon gäller det!

Tjaa!
Asså det här är helt sjukt egentligen. Jag har blivit bjuden på först fika och sedan lunch av läraren, och dessutom fick jag en biobiljett. Jag och Raphael gjorde sjuukt dåligt ifrån oss med Samban pga ett missförstånd med estetarna som spelade trummor. Gaaaaah va ja Inte gillar dom. Dom fick se en sur Natta efteråt minsann! Det pinsamaste ja någonsin gjort blev det... usch usch usch nu glömmer vi det. Men det sjuka e ju att läraren uppskattar det så mycket ändå xD
Alla andra som deltog (7 pers) fick också de här sakerna, men dom förtjänade det faktiskt!

Imon är det Christmas Cup i Örebro!! NU SKA VI FANEMIG VISA DOM OCH TA REVANSCH. Är fortfarande arg på mig själv för hur det gick förra året, så nu jävlar...

O Föressten.. Vem vinner Idol? Det ser vi snart :) Jag vet inte vem jag tycker är bäst.. Båda är riktigt bra faktiskt! Och BRA vinnarlåt :)

Nu måste jag packa. Upp och hoppa halv 6 imon. Jippi!
Puss och kram / N


Kommentarer
Postat av: Jennie

Lycka till älskling. Önskar att jag kunde följa med som stöd.

2008-12-12 @ 22:04:27
URL: http://jenniebus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0