Hello mitt sjuttonåriga liv...

Maybe the best birthday ever...:)

Hello! ;)

Tänkte berätta lite mer om min födelsedag igår. Skolan började klockan tio, men jag fick inte så mycket sovmorgon ändå. Jag blev väckt vid kvart över sju, då kära familjen sjöng för mig. ;) Jag fick en del cd -skivor, träningskläder, en bok m.m. Och så hade Jessica gjort ett scrapbook -inspirerande häfte med bilder från det gågna året. Bye bye mitt sexonåriga liv, hello mitt sjuttonåriga liv! :D

Sedan kom farmor på kvällen, och då blev det fika med tårta. Gottigt! ;P

Idag slutar vi rätt tidigt, vid två-tiden. Efter det ska jag bara hem och äta lite, och sedan ska jag till stan och träffa Edit och Nathalie där. Av dem fick jag nämligen en cafévistelse i födelsedagspresent. :-)  

Just nu sitter jag och funderar på hur mitt franskaprov gick. J'espère c'allait bien! ;) Och så kom jag nu på att jag ska ha dansuppträdande på söndag. Whoops, måste öva mer!

Pussar på er /  Sandra<33

Kommentarer
Postat av: Jess <3

Grattis på dig <333

2008-12-08 @ 13:36:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0