Första raden...nackspärr? Nej...vi sögs in i filmen...typ

Australia var verkligen en jättebra film. Jag visste inte riktigt vad den handlade om innan, och hade därför inga som helst förväntningar. Förutom att jag visste att Nicole Kidman skulle vara med, och hon är ju en superbra skådespelerska. Men iaf så var filmen toppen, och ett måste att se på bio! ;) Jag och O var tvungna att sitta på första raden, för det fanns inga andra platser när vi reserverade. Om vi inte hade velat sitta långt ifrån varandra alltså! ;P Jag har typ aldrig suttit på första raden innan, och trodde därför att man typ skulle få nackspärr. Men det visade sig faktiskt vara väldigt bra att sitta där framme. Shit vad nära man kom duken...det kändes nästan som man sögs in i filmen ju. Vilket var positivt...åtminstone när den snygge Hugh Jackman entrade bioduken!



Nicole Kidman & Hugh Jackman i Australia!

Idag var jag tvungen att gå ut och sälja tidningar istället för min syrra. Hon behövde vila sig lite efter all sjukdom. But that was fine with me...all cash is more than welcome!
Ni ser...jag kan typ inte sluta prata och skriva på engelska....funderar seriöst på att starta en engelsk blogg...eller ska jag kanske säga amerikansk? ;P hehe. Men det beror på att jag har lyssnat på en ljudbok på engelska (amerikanska) i några dagar nu...och så har jag läst en till bok också. Innan skolan börjar igen tänkte jag beta av Jane Austens 'Pride and Prejudice'...och den är i och för sig brittisk.

Ikväll blir det bara slappande framför en film med mamma och syrran. 27 dresses...som jag ännu inte har sett. Men den lär ju visst vara bra.

Jag fick dessutom äntligen se trailern som jag så länge hade väntat på; Marley & Me...jaa, och ni kan ju kanske gissa vem som spelar en av huvudrollerna i den?! Yees, Jennifer Aniston! Så för mig blir det: Februari - Marley & Me - Premiären!! :) Can't wait!

Här är trailern:

http://www.youtube.com/watch?v=AoIJ6-5uYW4



<3

Pussar & kramar tiller alla...och ett Gott Nytt År...om än i förskott! :)

/ S

P.S. Hur blir det med nyår, tjejer?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0