Debut som radiopratare

It hurts sometimes, but I think you don't know that...

Hej!

Har precis övat lite inför webbdesignprovet imorgon. Jag har börjat ändra mig angående detta ämne. Jag tycker faktiskt att det är riktigt roligt! Haha...nu skrattar ni alla säkert. Jag vet, hur mycket har jag inte klagat på dessa lektioner, men de senaste har faktiskt varit riktigt bra. Man har fattat någonting i alla fall! Och nu när jag satt och knappade lite i anteckningar så insåg jag att jag har lärt mig en hel del, trots allt...

Igår hade vi jättemysigt hemma hos mig. Mat och fika...och glass, och film! :) Fattades bara snö! Och nu är det äntligen bara en vecka kvar tills jullovet är här. I'm not gonna lie to you...I can't wait! Jag har dessutom hunnit handla alla julklappar nu...var ju i stan i lördags. Det var också riktigt mysigt! Jag får julstämning vart jag än går, och vi har ju typ hyllorna fulla med en massa julmusik så det är bara att ta för sig!

Imorgon är det dags...min debut som radiopratare börjar äntligen då! Slå på Sound på Huleganradion runt klockan ett så får ni höra mig! :)

Pussar till er alla!

// S

(Och speciellt en stor kyss till dig, Anna. Jag kommer att sakna dig nu när du åker. Imorgon! Buuuhuu....jag gråter/bölar! Men jag hoppas såklart att din resa blir jättebra och fin..och att du får uppleva tusentals nya och roliga saker, som du kan berätta för mig om sedan. Jag hoppas också att din jul i Thailand blir toppen! Men inte för toppen...så att du vill tillbaka snart igen. Jag vill ju ha dig kvar här hemma! Ring mig imorgon så att jag kan ta farväl ordentligt. Hoppas att du blev nöjd för julklappen också...jag blev i alla fall nöjd med min. Jag önskar dig all lycka i världen, och ett riktigt Gott Nytt år! Jag älskar dig! <3  Jag hoppas att du vet hur mycket du betyder för mig...om inte så ska jag ta och berätta det för dig imorgon...innan du åker. det står i för sig här med i min långa hälsning, men det är mycket bättre att få höra det personligen. Eller vad säger du? Pussar och kramar  // Din Sandra, för alltid.)


Kommentarer
Postat av: Anna

Åh, gumman! Du är underbar! Älskar dig också! Kommer att sakna dig, klart jag vill hem till dig igen! <33 <3 <3 Jag ska verkligen försöka ringa dig i morgon! Puss på dig! <3

2008-12-15 @ 22:11:43
Postat av: Jess

I know what you mean!!! <3

2008-12-17 @ 13:35:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0