b e a utiful

Vad jag gör här mitt i natten? Ja det var en bra fråga! Ska snart sova.

Haft en helmysig kväll i stan me tjejerna. Firade Sandra lite :)
Har ni sett vilken vacker stad Göteborg är på kvällarna nu under julen? Vi bara stannade upp mitt i allt och kände av den härliga stämningen. Mys<3

Veckan har varit smått kaotisk med allt plugg. Ser inte fram emot nästa som lär bli ännu värre.. Men ska iaf bli kul att göra en egen radiosändning :) Den ska handla om jul och käärlek. Ja, det hör väl ihop? Eller det borde iaf göra det.

Har äntligen (!) fått skolkatalogen. Najs. (Eller inte). Alla bilder har svarta streck över sig och jag undrar vad den fotografen gick på för något.. Helkonstigt!

Ne, nu får ja sova så ja orkar morgondagen. Julföreställning med bl. a Jennie som skådelspelare. Ska bli mycket intressant ;) Sen efter det ska jag och Edit storma staden och köpa upp allt. Skoj.

Ha de bra/ Nathalie                      (Ja, du såg rätt. N. Sandra var less på att skriva själv...) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0