Jag pratar iaf inte med träd

Nu är det söndag och jag lever. Vilket jag knappt gjorde igår.. Usch att man ska må så dåligt då. Illamående och trötthet. Jaja, sånt får man ta ibland.

I fredags hade vi en riktigt trevlig och framförallt rolig kväll/natt :) Grillfest hos mig minsann. När det är nåra riktigt goa tjejor, go musik o go mat så kan det inte bli fel! Vi grillade, fast min mat blev sådär.. Aldrig grillat lax förut, så den blev torr.. Edit o Belinda hade bakat kladdkaka (en av de godaste jag ätit). Smarrigt!
Dans till hög musik o sen leken: "jag har aldrig..." Det var kul, men skulle nog kört den lite tidigare..
Det var lyckat tills det spårade ur lite grann.. Det var även himla synd att Malin inte kunde komma, hade vart ännu roligare då.
"Det här är ingen bugg-låt, men skit samma! Nej, det är en jive-låt! Nej det är en golv-låt!" = onödiga diskussioner mellan mig o min Jennie. "Jag har aldrig cyklat med en björn!" = Fint Edit.
Lyckad start på hösten :)

Nu ska jag iväg in i skogen me Cicci. Japp, fotonördar vara vi :D
Puss/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0