Get rich or die trying

Hej :)

Helgen är snart över :( Men som tur är, så har vi studiedag imorgon, en extra dag ledig är ju inte helt fel!
I fredags efter skolan åkte jag med Nathalie in till stan för att köpa träningsdanskläder och åh vad jag hade velat gå i par- dans! Det är ju inte direkt några grå fula mjukisbyxor hon köpte utan en söt klänning, som hon ska ha på sig när hon tränar!
Hon köpte den på Gina Tricot, skit söt va den! Efteråt åkte vi till Haga och tog en latte och bara tittade på allt folk som gick förbi, vi pratade också lite om sommarens resa till Grekland, som vi snart måste beställa :)

I går (lördag) jobbade jag, och såklart var det också fint väder! Efterår tog jag bussen till mölnlycke där jag mötte en förkyld Belinda och Ellen för att lyssna på Ellens pojkväns band som gjorde sin näst sista spelning, riktigt bra var det iallafall! Sen köpte jag Thaimat och Belinda sushi och så åkte vi hem till mig och åt och kollade på film, det blev Get rich or die trying helt okej, film som handlar om 50 cents liv... om man nu tycker att det är intressant.
I dag åkte jag in till stan och strosade runt mellan affärerna det blev bland annat, en halsduk från indiska 149 kr, en t-shirt från monkey 100 kr och fondation och fondatonborste från make up store. Sen kom mamma, pappa och Ester (lilla syster) hem ifrån Köpenhamn med ett fint blommigt paraply, som jag antagligen kommer att ha stor nytta utav i höst.

Puss!

Edit





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0