Bacillmonstret i stan :O

Hej! ;P

Nu har jag kollat vårt schema inför det nya läsåret. Nathalie hade rätt, det suger verkligen. Måste vi ha såå många håltimmar och låååånga lektioner! Ahhh! En positiv sak är dock att jag såg att tjänsten som lärare i Webbdesign, grafisk och bild är ute. Vet ni vad det betyder, tjejer?! Precis!! Vi slipper Annika!! ;) Yees! ;P

Och igår träffade jag Annisen igen, ;) Hade verkligen saknat henne! ;P Idag ska jag nog bara ta det lugnt, är fortfarande förkyld! :( Usch, måste bli frisk innan skolan börjar igen!

Puss på er (Fast akta er för mina baciller) / S

Kommentarer
Postat av: Anna

Sandra! jag vet vilken film vi ska se! The phantom of the opera! Jag hittade den! :D

2008-08-14 @ 12:16:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0