Grattis lillsis

GRATTIS BELLA !! 13 år idag syrran :) Väckte henne med vacker sång o paket o allt.

Får man uttrycka läget idag?: Ajj.... Min mage..Trött.. Men de går väl över. Kunde verkligen inte sova inatt. Klockan halv 5 vaknade jag o sen låg ja o räknade till 300 för o sen inte orka mer.. Klockan 7 va man fortfarande vaken minsann! Suck*

Gårdagen haha.. Grilla me kompisar, fast blev ingen grillning för min del. Var nog två eller nåt som gjorde det:P
Trevligt o träffa massa nytt folk, fast ja e väl inte den oblyga typen kanske. hum, får jobba på det.
Men usch va pinsamt! Stackars Jacob!! Måste ju trott att ja va helt väck.. Minns att ja gick runt halva kvällen o "hängde" på honom o sa att han var snäll. Att ja gillade Stockholmare o skrattade åt att hans mormor bodde i en kyrka. (antar att hon inte gjorde det). Sa till folk oxå: det här e Jacob, han e min kompis :D Herregud..
Blev lite ledsen eftersom ja träffade en trevlig tjej som hette Emma, som inte heller kände så många, osså försvann hon. hum.. Frågade Jennie flera ggr: Vart e Emma? Hon va snäll. Jennie: Din kisskompis? Ursäkta, men vi har konstiga smeknamn på folk..
Jag, Jennie, Emma o Carro gick för o möta Filip. Nån på deras skola tydligen.. Då började väl jag: Min pojkvän heter Filip. Kan vi inte möta honom istället? x)
Tack iaf Jennie för en lyckad kväll<3 Och tack Ida som hjälpte mig o hitta till rätt spårvagn o så :) E dålig på spårvagnar..
Puss/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0