Stockholm vs Partille

God morgon, God morgon!
Sovit gott? Det har jag ^^

Gårdagen me Jacob blev inte ett litet fik som jag trott. Det blev en heldag, vilket inte var dumt alls :D Han är verkligen jättetrevlig o rolig. Nu fick jag väl visa lite mer av mitt "riktiga jag", om de nu e bättre x)
Efter varsin latte i stan och lite babbel, fanns det inte så mky o göra i ett regnigt Göteborg fullt med trängande människor. Därför drog vi till Partille för o checka in det. Visst kan man väl inte varit på Gbg-trip utan att visita Partille? x) Jacob det smartot hade glömt tröja och paraply.. Himla smart. Var dyngsur efter regnet, så vi fick leta efter en tröja på Allum. HM is the shiet.
Ett kärt besök på paprika (utan paprika) blev det oxå. För den kedjan finns ju inte i Stockholm så. Efter det åkte vi hem till mig o var allmänt flummiga. Inte skrattat så mkt på ett bra tag :P
Avslutade dagen me o kolla på skräckis: Red Dragon. Nån som sett den? Var lite läskig och framförallt äcklig ibland. Jobbigt o gå hem själv från bussen i mörkret sen..

Nu ska jag vara duktig. Fyfyfy mig! Har inte joggat på ca. TRE veckor nu. Jag som hade kommit i form (typ) :( Börja från början igen.. Åh gah bla på mig!

Puss/N

Kommentarer
Postat av: Jennie

Skumt att du spenderade hela dan med min kompis.

Men visst är han snäll! <3



Det är ju bara så dumt att han bor i Stockholm!

2008-08-05 @ 21:13:11
URL: http://jenniebus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0