Twilight ^^

Tjoosan ;D

Idag regnar det ute! ;S Bläee, typiskt svenskt väder. Längtar tillbaka till Mallorca!!
Men jag har hittat på andra roliga saker att göra, även om jag är jätteförkyld!! Usch!
Jag och Malin har roat oss med att titta på trailers på youtube, bland annat blev vi alldeles till oss över Twilight. Denna underbara amerikanska bok ska nu till vintern upp på bioduken. Vi lääängtar!! ;)

Snart ska vi se Step Up, som jag inte har sett innan. Hoppas den är bra! ;P

Måste bara säga att Jill Johnson verkligen ägde i söndags!!! :D Jag fick ta kort med henne, blev jätteglad! ;-)

Hörs snart igen. Pusspuss / S


Kommentarer
Postat av: diana o tara

den e skit bra ,)

2008-08-12 @ 16:34:40
URL: http://malkysoltani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0