Tro mig, det är svårt!

Okej.. Första dagen på dansen. Tävlingsgruppen på Lazar. Hur det gick?
Ja.. Cecilia läraren välkomnade oss varmt iaf, hon verkar va en riktigt bra tränare! Körde igång regält direkt och jag insåg snabbt att det här skulle bli mitt livs utmaning :P Det är ett 10 ggr så långt program än vad jag är van vid och typ 100 ggr svårare. Men vi kämpar på :) Är så glad över att simon min partner verkar ta det på allvar den här gången och faktiskt vill lära sig. Vi dödade inte varandra heller föressten ;) Vi pratade tillome lite om sommaren och skrattade ihop. Det är stort! haha. Framsteg framsteg.

Dock kändes det som att komma in i en ny klass där alla är bästisar. Det lär inte bli så lätt o komma in i det gänget.. Hallå, alla e ju superkompisar o dom e många. Hum. Men jag blev överlycklig över att en visst go person gick i gruppen: Marielle! :D Som gick i min gamla grupp. Hon hade oxå bytt dit och då blev vi båda superglada och lättade. För ingen av oss kände någon som sagt..
Fick sen privatlektion av ett par i gruppen, eftersom vi ligger några veckor efter. Rayma verkar sjysst, men hela situationen blev rätt pinsam. Jaja, det blir privatlektion med dom en timme på söndag oxå :) snällt värre.

Puss/N

Kommentarer
Postat av: Anonym

Yaaaay, Nathalie är på min skola nu :D

Såg du Niklas? (A)

2008-08-21 @ 13:05:44
URL: http://jenniebus.blogg.se/
Postat av: Erika

Grattis :D

Hopppas det fortsätter så! =)

2008-08-21 @ 16:52:30
URL: http://mittlivvackertrosa.blogg.se/
Postat av: Ed

åH vad otroligt roligt det låter!:D

2008-08-21 @ 21:42:23
Postat av: Ed

åH vad otroligt roligt det låter!:D

2008-08-21 @ 21:42:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0