To be or not to be...

Vilken unik rubrik jag kom på va? ;D hehe. Men faktiskt så tycker jag att detta är ett väldigt intressant ämne. Och då pratar jag inte om Shakespeare, utan om hur man ska vara.  Det är väldigt svårt, det här med olika personligheter. Jag vet att alla hela tiden säger att man ska vara sig själv, men tänk om man inte vet hur 'sig själv' är. Kanske tar det en hel livstid, eller i alla fall en del av hela livet, för att fundera ut hur man är. Kanske utvecklas man hela tiden, och upptäcker nya sidor hos sig själv. Egentligen finns det inga 'kanske' här, det är precis så det är. Lev livet och upptäck hemligheten hos er själva. Ni kommer garanterat att bli överraskade!

// S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0