Sorgligt men sant

Hej alla trogna läsare!
Har inte bloggat på ett tag och vet faktiskt inte riktigt varför.. Kanske inte haft tid.

Igår var iaf en riktigt bra dag, för det mesta. Jag o Erika bestämde oss för att göra något annorlunda och speciellt, eftersom det var sista dagen vi kunde ses detta sommarlovet. Vi stack därför in till stan när klockan bara var halv 9 på morgonen. Hade bestämt oss för att testa att äta frukost på ett mysigt ställe. Det blev riktigt lyckat :) God/nyttig frukost, mysigt ställe och underbart sällskap ^^ Satt väl där ett bra tag o pratade om allt mellan himmel o jord.
Drog hem efter en runda på stan, för att sitta halvt avslagna i hennes soffa. Den stora frågan: Sätta på en film och därmed göra oss ännu mer sega? Eller röra på oss för o bli piggare? = Satte på Mamma Mia skivan och flummade lite. Det är lite sorgligt och tråkigt att det var sista dagen detta lovet ..

Sen på kvällen drog jag o fille hem till alex, där även malin var :) Göra tacos är både kul och enkelt och blir gott! Funkar även för vegetarianer som vissa e.. ;P Kollade sen på en helbra film, om jag får säga de själv. Trevlig kväll, absolut :)

Nu ska jag dra ut me älskling<3
Puss o hej salladsbuffé /N

Kommentarer
Postat av: Cicci

Men det är inte bra att äta tacos utan att få i sig något protein... Qournfärs får man använda, eller några proteinrika grönsaker som aubergine och sånt.

2008-08-12 @ 11:22:37
URL: http://lifeofcicci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0