Skulle jag till skolan idag? Ojdå..

Första dagen i skolan efter lovet. Allt gick bra i början. Tog bussen kl 12 in till stan för o sedan ta Grön express. Fast problemet var att det skulle ju alla andra ungdomar med! Så när bussen kom, var den redan fullsmockad. Den körde bara förbi oss! Så där stod en massa vilsna o förvirrade 2:or o 3:or.. Då tog jag bussen till Delsjön, men det var ju inte så smart eftersom den kommer dit sist typ.. Träffade som tur var Isabella. Hon föreslog att vi skulle ta bussen till landvetter o sen till Mölnlycke därifrån. Den "brukar" ju gå därifrån. Men OJDÅ. Inte just då såklart.. Klockan var då 13.00. Vet ni när vi började? 13.00!
Då tog vi bussen in till delsjön igen. Sprang till andra sidan o DÅ kom en extra buss. Tjenare...
Jag var i skolan en halvtimme idag xD Slutade ju 14.25. Lyckad första dag Nathalie. (Y)

Resten av veckan ska vi tydligen ha Hulesärk, leka guide för 1:orna o få nån inlämningsuppgift. Lite soft :)
Var dock inte så kul o komma tillbaks till klassen. Den är så tråkig och död! Hoppas verkligen att vi bryter isen i år mellan alla uppdelade smågrupper. Varför hamnar jag jämt i sånna här klasser?
Tack o lov för er tjejor<3

Puss/N


Kommentarer
Postat av: Jennie

Hahahah, typsikt dig Natta ;D

2008-08-18 @ 22:57:27
URL: http://jenniebus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0