Rutiner...

Hej, ett tag sedan ja vet...
men Nathalie har verkligen varit toppen på att uppdatera bloggen.
Ja, skolan börjar snart igen... Behöver inte säga mycket mer.
Sommaren har i alla fall varit toppen! Fastän att jag har jobbat enormt mycket så har jag ändå hunnit med mycket,
och belöningen kommer ju nästa sommar, då det blir semester med tjejerna :)

Göteborgs kalaset (vill inte säga Kultur kalset för det beskriver verkligen inte oss Göteborgare!) är i full gång och
jag har varit inne och lyssnat på money Brother, kan se dem hur många gånger som helst tröttnar aldrig, och igår var jag inne och kollade på Takida tillsammans med Nathalie, otroligt bra och roligt båda gångerna.

jao och idag har jag jobbat hela dagen... Nu är jag hemma och behöver mat i magen!
Alla på gatan sitter ute och har kräftskiva och jag kan inte motstå att sätta mig ner bland alla pensionärer
och äta lite kräftor... Så om jag ska få något i mig är det nog bäst att jag roffar åt mig lite nu för annars kan det vara försent... Not Good..
Vid nio tiden ska jag träffa lite tjejkompisar. fun fun!

Hungrig! Puss / Edit
 
(bilder från konserten kommer senare )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0