Lystring kräftor!

Det är äckligt varmt ute idag. Kanske e det åska påväg?
Har varit ute o traskat me min kompis Malin. Verkar som vi vill slå rekord hela tiden, eller va säger du? ;P Förra gången gick vi som sagt till Triumf glass. Det var låångt och smärtsamt. (För mina armbågar iaf). Idag blev det en skogspromenad. Tänkte gå runt sjön (herregud fick black out, stavas sjön så?:S). Men i rädsla för det ena och det andra vi kunde tänkas möta på vägen och det faktum att vi glömt överfallsalarmet hemma, blev det inte riktigt så. En långpromenad utan smärta iaf :)

Fick planerat lite grann iaf. Både inför fredagen då pojkarna får joina oss:) och min fina grillkväll. Lystring ni som vet om den: 22:e eller 23:e kör vi på istället, pga att folk inte kunde nästa helg. Protestera om de e nåt! T.ex. Jennie, skulle kanske ha nåt för din födelsedag då?..
Ett annat förslag e nu oxå kräftskiva.

Puss/N

Kommentarer
Postat av: Erika

Självklart kan du få det receptet!

På fredag när vi ses perhaps? :P

2008-08-06 @ 20:07:47
URL: http://mittlivvackertrosa.blogg.se/
Postat av: Jennie

Asså 23:dje blir iaf ingen bra idé...



Men 22 skulle väl funka, även fast det skulle varit kul för mig att göra nåt med alla mina kompisar för att fira mig :)

2008-08-07 @ 16:09:00
URL: http://jenniebus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0