låt bli min fot va!

Det är miljontals getingar ute just nu känns de som. Då blir man minsann inte stucken, men när man står inomhus på Filles matta så sticker dom! Aj som in i ******** Gör det så här ont för alla?..  
Ibland undrar jag vad jag har gjort för att förtjäna en pojkvän som han.. Herrejösses va han ställer upp. Tack Underbaraste<3

Imon ska man träffa Jacob då ja.. Vill ju bevisa att ja kan va normal oxå (A) Dessutom va han trevlig :)
Finns tydligen fler man måste bevisa att man kan va normal för :S Varför e ja så konstig ibland? Syftar på stumhet. Så det blir två *visa-att-ja-e-en-rätt-så-sjysst-och-normal-tjej-egentligen-och-förlåt* fikor kommande vecka.
Gonatt
Puss/N


Kommentarer
Postat av: Cicci

Det gör så ont för alla! ;P Hela min arm var tjock ch fet i två dgara, plus att det bultade och var ömt...

2008-08-04 @ 09:07:25
URL: http://lifeofcicci.blogg.se/
Postat av: Fille

Hihi, du har faktiskt en rätt stark pojkvän som bar hem dig på ryggen^^ Allt för dig honey <333

2008-08-04 @ 12:28:26
Postat av: Edit

Kan vi ses snart :) ? Pussar!

2008-08-04 @ 19:40:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0