"Det är bra att motionera, farligt o dricka tjejer!"

Nattamacka. haha, roligt va? Inte? :O
förlåt, jag har torr humor just nu. Är kanske lite trött.. Och hungrig!
 Men ojoj vilken dag. Att gå från gårdagen (vilken iof var den tråkigaste dagen detta sommarlov, utan händelser) till idag var stor skillnad.
Fick springa ut me kasper, för o sen springa in o koka ihop nån konstig mat, som jag sen slängde i mig. Vet inte ens om det var gott.. Sprang till bussen + trampa snett och fick ont i foten. AO.
Kom iaf in till stan tillslut. Fju. Träffade Zebbe o gick o fika. Lustigt egentligen hur lätt det gick.. Typ :Hej! Det var tre år sen, men vafan vi går o fikar o snackar som om inget hänt.. Jaja, det var väl trevligt:)
Så ringde Edit som vi mötte vid indianerna. Visste inte att hon var ett stort fan till dom ;P Ni vet, dom som jämt står vid fontänen o spelar o säljer sina skivor?
 Lite senare tog vi bussen hem till mig igen o fick en ny kompis: Peter :D Han e mongolid. Hehe.. Pratade så glatt med oss hela vägen. Jag mest nickade glatt och edit fick stå lite mer för snacket. Kommer aldrig glömma det mötet och det han sa xD Såå klockrent. Fy va jag skämdes då jag inte kunde hålla tillbaka skrattet.. För visst blir det väl så ibland? Man känner skrattet bubbla upp i magen och kan verkligen inte låta bli. Eller hur? Sommarens höjdpunkt typ, eller va säger du tjejen? ;)

Osså har vi ju kollat på TAKIDA! Götaplatsen höll dom till på och det var inte lite folk kan jag lova. Riktigt bra band. Riktigt bra sångare! Förstår inte hur han kan sjunga så bra live. Grymt!
    
Ursäkta bildkvalitén , men dom är tagna med mobilen.

Stack till Operan typ (vet inte vad stället heter :S) o hälsade på Belinda som stod o sålde godis i kylan.
Såg ett stort tält där intill och satte oss därinne för att det tydligen skulle komma ett "hiphop band" klockan 21.00
Vi var nästan ensamma = Pinsamt. Förstod sen att det började 21.30, då folk börjat komma. Där satt vi sen när gubbar 70+ kom in på scenen. Hahaha va kul. Funk skulle vi nog hellre kalla det. Efter att de sjungit 40 YEARS i tio minuter, smög vi ut bakvägen.. Sjöng vackert 40 YEARS och 17 YEARS i stan sen. Eh aa..
Tack för en go dag o tack för hjälpen vännen! Hade Inte klarat mig annars o de tror ja du oxå vet! <3 haha.

Gonatt o sov sött mina vänner! /N

Kommentarer
Postat av: Cicci

Svar: Nepp, så länge man inte tar alldeles för mycket blir man inte vit. :P Man ska ju ta det i hårbotten, inte på ytterhåret.

2008-08-15 @ 11:20:14
URL: http://lifeofcicci.blogg.se/
Postat av: edd

Ja det var den mest klockrena komentaren ever!

2008-08-15 @ 14:59:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0