Kan ingen stoppa mig?

Bra dag. Verkligen.
Ni såg ju själva början på den : Missade bussen o kom en halvtimme för sent. Var på allmänt dåligt humör på förmiddan. Sen var lektionerna helt okej. Förutom 2,5 timmar medieproduktion då vi inte gjorde nåt vettigt och sen missade jag bussen igen..
 
Det är sjukt! Nästan det enda som gör mig riktigt glad nuförtiden är dansen. Jag älskar mitt nya liv där^^ Och dessutom börjar jag släppa hatet mot Simon nu.. Börjar tillome tycka om honom :S Jep, that's weird. But good!
Sen har jag ju några underbara vänner som gör mitt liv värt att leva :) Såklart.

Vet inte om jag bara är på dåligt humör idag eller om det är äkta. Är jag på väg att göra något dumt? Kan ingen ge mig livets lexikon? Finns det någon som ens skulle förstå? Vågar jag ens fråga?

Puss/N

Kommentarer
Postat av: Jennie

Dansen är ett plus, du kan ju försöka bli vän med några där.. (hinthinthint)

2008-08-26 @ 22:18:25
URL: http://jenniebus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0