I'm going nyttig

Vet ni vad jag har gjort idag?
Bakat bröd! Himmel o pannkaka.. Väldigt ovanligt ska ni veta. Men det var faktiskt roligt och gott blev det oxå!
Nyttigt dinkelbröd.

Sen har jag varit o kollat Stefan Andersson på Göteborgs kulturkalas tsm me Fille. Han var bättre än mina förväntningar. Han var till och med riktigt bra :) Hans texter om fångarna på Marstrand får en verkligen att tänka. Det är hemskt, tragiskt och sorgligt. Men ändå blir det så bra. Gillar hans röst också.
Synd bara att det skulle regna så..
Har jag föressten nämnt att jag har världens finaste pojkvän? Inte? Isf: Det har jag<3 O han e min ;)

Puss/N

Kommentarer
Postat av: Cicci

Dinkelbröd är gott. :D Jag bakade ju själv massor av sånt, men det är snart slut. Och det är jobbigt att göra.

2008-08-12 @ 23:28:37
URL: http://lifeofcicci.blogg.se/
Postat av: Fille

Du är för gullig älskling ^^<33

2008-08-13 @ 15:47:28
Postat av: Jennie

Jag ÄLSKAR Stefan Andersson :)



Jag var ju på hans konsert på Marstrand i helgen :D

2008-08-13 @ 23:55:29
URL: http://jenniebus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0