Hemmaspa

Heldag ute i förorten idag ;D
Spa-dag me Jennie. Rosa ansiktsmask, hemmagjord hårinpackning, ångbad för ansikte o nagelfix. Mysigt o kul :)
Fick dock kväljningar när jag luktade på Jennies fina hår innan det tvättades.. Sur gammal youghurt typ :S
Men gosh så snygga vi blev ;P

Modigt Nathalie. Ringde Cecilia Lazar idag. Börjar redan på onsdag! Två ggr i veckan.. Hårdträning lär de bli Minst sagt!
Nya regler tydligen i tävlingsvärlden.. : Nu får man som C-klassare dansa samma steg som B-klassarna. C har ju typ bara varit grundsteg innan xD Nu blir det miljarders ggr svårare. Oh my god. I need your help (A) Nervööööös. Nehdå!?

La problema: Onsdagar slutar vi 16.30 i skolan. Dansen börjar 17.45. Hur Fan Ska Jag Hinna Dit??? Kommer va dödstrött o hungrig ju.. Hoppas det är värt det! Jag älskar ju trots allt att dansa, gott folk.
 
/N

Kommentarer
Postat av: Jennie

Jag är så glad att jag ska träffa dig en gång i veckan, jag blir alldeles varm av glädje :D

Vi äger dansen :)



Kidnappning ska väl också göras, så kommer vi i samma grupp sen :)

2008-08-15 @ 23:59:25
URL: http://jenniebus.blogg.se/
Postat av: Cicci

Dom är inte så goda att bara äta, men äter man dem tillsammans med rätt saker blir dom super!

2008-08-16 @ 10:34:39
URL: http://lifeofcicci.blogg.se/
Postat av: Cicci

Du får ju ta med dig mackor och åka direkt från skolan. Det gjorde ju alltid jag när jag skulle till stallet... :P

2008-08-16 @ 10:41:44
URL: http://lifeofcicci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0