Har du någonsin längtat till motorvägen?

Utan bil?

Tja!
Jag är lite trött på att skriva efter allt skrivande halva dagen. Men det här är ju lite skillnad!
The worst day ever. ? Almost.
Jag vet inte vad ni tycker om saken, men jag tycker att det är extremt jobbigt att det bor ca 9 miljoner människor i Sverige, men att när man letar efter någon så finns inte en enda. Öde är det rätta ordet.
Det här med att ställa upp har jag funderat på. Vad innebär det egentligen? Räknas man som en god vän om man bara finns där när vännen mår bra? Tänk på't.

Do you ever feel like breaking down?
Do you ever feel out of place?
Like somehow you just don't belong
And no one understands you
Do you ever wanna runaway?
Do you lock yourself in your room?
With the radio on turned up so loud
That no one hears you screaming

GODnatt /N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0