en fråga om kön...

Nu har (äntligen) gästerna gått. Haft kalas för syrran, men dom va ju här så himla länge o jag e sjukt trött!

Asså jag har en fråga till alla tjejer som läser denna blogg,om ni nu vill va snälla o svara (A) : Går det att ha killkompisar? Helt seriösa sådana alltså. Såna som bara ser dig som en god vän och inte som en tjej, om ni förstår va ja menar. För mig verkar det gå åt skogen varje gång iaf. Så trött på det. Gillar verkligen att umgås me killar, för att ärligt talat så e dom ju inte riktigt som tjejer. Men kanske sänder jag ut några omedvetna vibbar som får alla att misstolka? Varför säger killar, när man frågar om de vill ses : Men du har väl kille? Eh och? Kan man inte ha killkompisar ba för det eller tror/vill dom att de ska hända nåt annat? Blev så besviken idag när just de här hände. Hallå, det är frustrerande! Som om vänskap kan kvitta. Nån som känner igen sig?

Kram/N


Kommentarer
Postat av: Erika

Tja.. Jag har en del killkompisar och så är det med det inga "men du har väl kille" kommentarer.

Däremot för men jämt höra av alla andra att man antingen skulle va kär i killen eller vara tillsammans med han... Suck, för står mej inte på folk ibland...Är det förbjudet att va kompis me killar nu oxå?

Oj detta blev långt.. Hoppas det hjälper xD :P

<3

2008-08-03 @ 17:02:22
URL: http://mittlivvackertrosa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0