competition?

Stavas det så? Minns knappt något i varken engelska eller spanska..

Så sant som det är skrivet iaf! Nu kommer snart höstens första tävling och den äger rum i Göteborg. Yeah.
Vill egentligen inte alls delta eftersom vi inte kan programmen och så är vi dessutom 20 ggr sämre än de vi kommer tävla mot. Det vet jag eftersom våra motståndare går i min grupp -.-
Men vi får se det som en bra träning helt enkelt, som tränaren så vackert uttryckte det. Någon som vill komma o kolla? Fast utan några större förväntningar på mig o Simon då så att säga.

Nu ska jag dra mig bortåt några kvarter till Erika.

Ha det bra i solskenet! (blåsten) /Nathalie

Kommentarer
Postat av: Jennie

Lätt att jag kommer och hejar på som fan!

När, var? :D

2008-08-28 @ 18:29:45
URL: http://jenniebus.blogg.se/
Postat av: Erika

Jag kollar gärna om jag kan.. När är det? =)

2008-08-28 @ 21:02:32
URL: http://mittlivvackertrosa.blogg.se/
Postat av: Edit

Jag och sandra kommer!

2008-08-29 @ 22:28:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0