A new day will come

Det är så man måste tänka när allt är skit. Att en ny dag kommer, och den kan innehålla så mycket bra saker.
We have to carry on. A new day will come. 
Fastän allt känns dåligt just nu, så kan det bli bra igen. Det kan bara bli bättre. Tänk vad man kan gå miste om om man ger upp. Dras ner av mörkret. Då kan man missa höjdpunkten i sitt liv. Så om du känner att allt går emot dig: En ny dag väntar imorgon bitti. Det finns alltid någon som väntar på dig.

Jag tog ett stort steg idag. Jag har äntligen insett allvaret och dragit mig i kragen (eller vad man nu brukar säga.)
Jag har insett att ibland klarar man inte allt själv. Ibland behöver man hjälp. Jag förstod det denna veckan. Det tog två år att förstå.. Jag vill bli stark igen.

puss/N

Kommentarer
Postat av: Erika

Bra sagt!

2008-09-01 @ 19:27:03
URL: http://mittlivvackertrosa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0