Valborgsmässoafton! ;)

Jaa, idag är våren här, så att säga! ;P Och det firar vi genom att tända brasor, umgås och ha det allmänt kul på Valborgsmässoafton! ;D

Så, vad ska jag då hitta på denna härliga dag?! (Jaa, för vi är ju faktiskt lediga nu, resten av veckan!) Joo, först ska jag hem (Slutar snart nu, är klar med allt på lektionen), och sedan ska jag och Agnes i väg och spela gitarr och sjunga. <33 :) Vi har en vikarie nu, för vår lärare är sjuk för tillfället, och han är verkligen asgrym. :D Så vi ska få spela in en av mina låtar på CD!! ;) Jag vet, erkänn häftigt!!? ;P Lääängtar! :) Jepp, och sedan ska jag och min kära väninna Olivia smaska i oss godis framför en bra film när det drar mot kväll. :) Ska bli jättekul, och mysigt.

Nu längtar jag verkligen efter sommaren. Imorse så var det faktiskt typ 20 grader i solen. Kan man bli gladare så här års?! ;D Jag har så mycket roligt att se fram emot denna sommar. I augusti ska jag till Mallorca med min familj. Dagen efter skolavslutningen ska jag följa med min kompis Malin, och flera andra av hennes vänner upp till hennes sommarstuga. Det ska bli superskoj, liksom Mallorca! :) Längtar efter att få en härlig bränna!! ;) Sedan hoppas jag såklart fortfarande på att få sommarjobb, får nog reda på det i veckan, eller nästa. Jaa, och så väntar jag på att få följa med dig, Anna, upp till ditt lantställe. ;P Skulle vara jätteroligt, det vet du! ;)

Jag får önska alla en trevlig Valborg! :) Och en särskild hälsning till alla mina älsklingar där ute, både familj och vänner; Älskar er mest i hela världen! <33

Pusspuss// Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0