ValborgsFirande

Hej ;)

Nyss hemkommen ifrån en mysig kväll med góa vänner :) Om ni bor i Götet kanske ni har sett Cortegen? det har ialla fall jag. Mycket roliga och kreativa idéer fick jag se :) Efter Cortegen åkte jag till en kompis för att äta middag där, grillat! Mums! Senare på kvällen drog vi ihop ett gäng och satte oss med filtar framför en eld och grillade mashmellows, jätte trevligt! Tack för en mysig kväll! 

Imorgon måste jag gå upp tidigt för vi ska åka till Jönköping. Kanske blir det lite demonstration också :) 

Ha en trevlig helg! Puss/E  

Kommentarer
Postat av: Belindaboll

tack för en hel mys kväll !
men jag kände mig rätt dum asså, hare soft i jönköping

2008-05-01 @ 11:46:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0