Trött på fulla människor som inte kan lämna andra i fred!

Jag läste nyss ditt blogginlägg Nathalie, och jag förstår, jag tycker också att det är mer en lite för mycket att göra, jag har ingen koll på vad vi har för shit i skolan längre och man blir bara tröttare och tröttare (Nathalie/Sandra kanske hörde hur jag börja shabba imot Annika vår grafisklärare?) men jag orkar snart inte längre, men vilken tur då att sommarlovet snart är här! Jag tror heller inte att jag skulle stått ut mycket längre utan er, mina vänner :) 

Idag åkte jag och Belinda in till Göteborg och köpte oss varsin glass :) Vi ville helst sitta på en uteservering men det var också andra som tänkt den tanken, det fanns nämligen inte en enda uteservering som inte var proppfull. Så jag och Belinda gick till Macdonals och köpte oss varsin Macflury (inte världens roligaste kanske) sedan satte vi oss i parken i Göteborg:) Framför oss sitter två "gubbar" i fin kostym och dricker hejdlöst. Efter en stund reser sig en av dem och börjar med vingliga steg gå mot oss. Han tittar ner på oss och går vidare, när han sedan kommer tillbaka igen snubblar han nästan på en person som ligger i gräset och solar, och sedan när han går förbi två tjejer som sitter och pratar med varandra, drar han den ena tjejen i håret, helt utan anlednig! Det är det jag blir så less på, det är okej att de dricker så länge de behandlar andra med respekt, och det är sällan nu förtiden...
image15

Efter en stund i parken gick vi vidare, vi strosade runt på stan en stund. och sedan träffade jag Belindas nya pojkvän, de är så gulliga ihop! Efter att ha snackat en stund med honom tog vi bussen hem :) 

Nu är det bara en kvart kvar till Desperate Houswives! Efter det ska jag till några kompisar och grilla, men det bästa är att jag är ledig imorgon! jippi!
Puss på er!/ Edit

Kommentarer
Postat av: Belinda

Tack för en hel mys dag edit

2008-04-23 @ 10:04:39
Postat av: Natta

Men usch, orka såna fyllegubbar nej..
Grillade mitt i natten eller!? :O x)

2008-04-23 @ 14:35:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0