Sol...strålande sol

Hur gött kan det vara att sitta ute en söndags eftermiddag och sola?! Svaret är; Jävligt gött! ;P Och imorgon är det skola igen :( Jaja, man får göra det bästa av situationen, och dessutom får jag ju träffa mina underbara girlz imorgon med! :)

Tänkte nu lista några härliga knep för att få den perfekta bodyn inför beachen :

* Gå så mycket som möjligt, - till skolan, till bussen, till kompisar! Här finns ingen anledning att vara lat.

* Cykla - Du tränar benen rejält! (Själv cyklade jag typ en mil med min syrra idag, stoltheten själv ;P)

* Situps - Gör under för dina magmuskler! ;)

* Dansa - With your friends eller kanske kan du ta en danskurs någonstans. Det är superkul! Jag och Natta vet! ;P

* Ät sunt och nyttigt - Tänk grönsaker och mycket frukt. Är även bra för din hy!

Så, hoppas att ni fick något att jobba på nu! Det är som jag alltid brukar säga; Har du inget projekt på gång, skaffa dig ett! Jag vet i alla fall att detta ska bli mitt. :) Nä, nu ska jag ut i solen igen.

Pusspuss // Sandra <3

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ha en fin dag!
Hoppas de är lika fint väder hos dig som här.

2008-04-20 @ 15:37:55
URL: http://wiiiberg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0