Nationelltprov i Eng A

Hejhå,
Sitter på skolan och har precis klarat av de jobbigaste proven ever! Vi har precis gjort läsförståelse- och hörförståelsetesten i engelska A. Gick inte så värst bra, det var två riktigt jobbiga prov, skillnad i från nian kan man lugnt säga. Nu väntas bara nationella prov i matte och i franska. Vilket jag inte ser fram emot heller, men vet ni? Nu är det bara en vecka kvar tills vi åker till Stockholm! Det är tur att man har något att se fram emot!
Jag har gjort en inköpningslista (precis som Sandra redan har gjort) på vad jag ska handla i Stockholm, grejor som absolut behövs nu inför våren/ sommaren :) 
Här kommer den!

Skor, ett par tygskor och ett par ballerina
Jeansshorts
Bikini 
Nagellack 
Tunika
Underkläder 
Klänning
Och mer sommarkläder! 

Nä nu börjar min Samhällskunskap... Ha det bra ute i sommarvädret! Puss / Edit
   

Kommentarer
Postat av: Belindaboll

ah, jag vet! provet var verkligen heeeemskt! men åh, jag vill också åka till stockholm. NU NU NU !

2008-05-01 @ 11:45:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0