Musik <3

Heej älsklingar ;D

Idag är det en underbar dag! ;) Är nämligen ledig från skolan, och DET kan behövas. Har fått hur mycket som helst när det gäller läxor och prov. Det känns som om man inte kommer att klara av allt, och snart är det ju betygsättning och allting. Men jaja, nu ska jag inte låta så tråkig (med hänsyn till Nathalies inlägg, som var superbra ;))!

Så, vad ska jag då hitta på denna soliga dag!? ;) Joo, först och främst ska jag sätta mig framför tv:n och äta frukost i bara nattlinne ;D Soo soft ! ;P  Sen ska jag ut och fotografera till en uppgift för skolan, sedan blir det solande på altanen, samt gitarr och sång i eftermiddag ;)

Jaa, det har jag ju glömt att berätta! Älskar att spela gitarr och sjunga, jaa, älskar musik överhuvudtaget. :) Nu lyssnar jag främst på Celine Dion, tycker att hon har en fantastiskt underbar röst! ;D <3

Vi hörs förhoppningsvis ikväll; Då tänker jag nog skriva mer om livets alla överraskningar! ;P Ha det bäst!

//Sandra

Kommentarer
Postat av: Anna H

Hej! Nu har jag tittat in på er blogg, var du ledig idag? vad härligt! Kul att ni startat denna bloggen, jag ska
följa den med spänning haha.
kram

2008-04-23 @ 14:51:41
Postat av: anna h

Hej igen!
Jag kom på att jag inte berättat för dig om min blogg! Ta gärna en titt på den! Men jag vore glad om du var lite "tystlåten" om den, jag har nämligen bara berättat om den för dig!
puss o kram

2008-04-23 @ 16:47:39
URL: http://glamglossandcandy.blogg.se
Postat av: Isabelle

Låter som du har haft en go dag idag iallafall. Härligt att vi fick gött vädeer när vi var lediga, vi ses imorgon puss

2008-04-23 @ 23:04:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0