Min helg! ;)

Min helg har varit toppen! ;D Jag har hunnit plugga en del (och det behövs, med tanke på hur mycket läxor vi har nu!), och jag har hunnit återhämta mig inför den nya veckan. ;) Fast vi går ju bara i skolan tre dagar denna veckan, är ju lediga på torsdag och fredag! :) Yees! ;P Sedan så var jag med Malin i lördags. ;) Vi cyklade typ en mil, och åt glass, och senare på eftermiddagen slappade vi på min altan! ;P

Igår hade jag dansavslutning, vilket var jätteroligt! Det gick otroligt bra, synd bara att dansen är slut för denna terminen nu. :(

Nu måste jag återgå till pluggandet! (Vi fick nämligen fem timmar till godo, så att vi kunde förbereda lite inlämningar och så hemma.) But before I leave you, people. Here is a picture of me and my bestfriend, Anna. Love you the most, girl <3 :)

image17


Pusspuss / Sandra

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha toppen, men är inte bilden lite hm.. avlång? haha puss

2008-04-28 @ 14:22:52
Postat av: Anna

Haha okej! Puss

2008-04-29 @ 19:51:30
URL: http://glamglossandcandy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0