Min dag! ;-)

Heej everybody! ;D Är nu hemma efter en strålande dag! Vi fick en massa raster på eftermiddagen så att vi kunde vara ute i solen och äta glass ;)

Efter skolan drog jag och min polare Emelie iväg och köpte pizza. Sedan hade vi picknick i solskenet, jättemysigt! ;D Jaa, jag vet, det ÄR onyttigt! Men vi firade faktiskt att det var sista gången på dansen! ;P Jaa, det har jag ju glömt att berätta; We dance! ;) Jag dansar discodans, och har gjort det i nästan fem år. Det är jättekul! ;D

Dagens outfit bestod av; Ljusgrön luvtröja från H&M, ljusblåa jeans (vette sjutton vart jag köpt dem), svarta skor med remmar (från Din Sko) och en grå tröja med trekvartsärm från BikBok!

Jaa, nu väntar jag bara på att få svar från mina sommarjobbsansökningar ;P Vill verkligen ha jobb! ;D Need the cash!

Gå och lägg er tidigt ikväll, älsklingar! Så att ni är fräscha och snygga till imorgon. Vem vet, några snygga killar kanske poppar upp mitt framför ögonen! ;) 

Jag och Emelisan ;) -  Blondiner håller på att utrotas, men kommer alltid tillbaka i form av en tjej med solbrillor! :)


image10


Emelisan dricker cola light, vilket inte dämpar socker suget enligt henne ;P


image11


Jag, med en cool look inför dansträningen ;P

image12


Pusspuss på er // Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0