Läsning

Heej alla morgonpigga människor där ute i vårt avlånga land! ;) Hur mår ni? Själv mår jag toppen, det är ju fredag vet ni! ;P Hann tyvärr inte blogga igår, satt ute och läste hela dagen på altanen. Vi slutade ju tolv, så jag hade det riktigt härligt!! ;) Jag hann faktiskt läsa ut en hel bok av min favoritförfattare just nu, Katarina Von Bredow! ;) Hon är superbra, skriver om olycklig kärlek! Jag läste boken "Räcker det om jag älskar dig?" av henne. Jag måste bara rekommendera den, var hur bra som helst! Den handlade om en 19-årig tjej som hette Fanny. Hon levde ihop med sin alkoholiserade mamma, och hade en supergullig pojkvän. Men en dag hände det något som fick henne, allt eftersom, att inse att Johan (hennes kille) inte var drömkillen! Kanske finns det andra viktigare saker att tänka på, än att flytta ihop med någon som egentligen inte vill. Kanske finns det andra viktigare saker att tänka på, som sin bästa kompis och sin sjuka mamma. Fanny måste helt enkelt värdera, men också tänka på vad hon själv vill. Det är livets svåra del. 
Jaa, ni hör. Ni MÅSTE läsa den!! ;P  

Jaa, hoppas att ni nu tog till er boktipset. Fler väntas snart, för som ni kanske förstår så älskar jag att läsa. Det finns inget bättre en vacker vårdag än att sätta sig ute i solen med en bra bok i handen. Dessutom lär man sig så mycket på det! :)

Nu ska jag ha mediekommunikation, och där har vi iaf en snygg lärare. Jaa, lite åtminstone. Men vadå?! Får man inte lov att kolla på någon längre, det finns ju inga snygga killar här någonstans. Vart är ni? ;P (Okey, jag ska sluta nu med mina desperata påhopp, fölåt) ;P

Ha det så jättebra nu, och festa inte för mycket i helgen! Det är ju faktiskt Valborg på onsdag, så spara er lite till dess! ;)

Pusspuss / Your very best Sandra


Kommentarer
Postat av: Anna

Haha! Tänk om din lärare ser vad du skriver? haha. Er blogg är också jättebra!
Ska lägga boken på minnet!
Kram

2008-04-25 @ 14:35:14
Postat av: MittlivVackertRosa.blogg.se

Den boken är så sjukt bra va!!
Å, ja, Katarina von Bredow är en frymt bra författare! :)

2008-05-16 @ 18:05:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0