Igår & Idag

Hej på er!

Hann aldrig skriva igår men det var ialla fall en helt nice dag! Var som ni kanske förstått ledig igår och tillbringade dagen med Belinda :) Vi ägnade dagen till att fotografera, eftersom att jag har en fotouppgift i skolan. Vi kom på idén att fota skuggor. Kanske låter helsjukt men det blev faktiskt riktigt grymt. Mitt tema blev dans, så Belinda fick ställa upp som "skuggmodell". Ska lägga upp en bild så att ni kan se den. Efter en härlig förmiddag med henne skulle jag åka iväg till mina gymnastikelever för att träna dem. När halva gymnastiklektionen gått och ungarna håller på att leka en lek, är det en tjej som snubblar i sin höga fart och slår med all kraft i huvundet i väggen. Jag ser allt och skyndar mig dit, hon håller sin hand för ansiktet och jag ser at hon blöder rätt rejält! Jag får lite panik, och bär ut henne i ett av omklädningsrummen, jag säger till alla de andra barnen att stanna kvar i hallen. När jag får se att hennes läpp är spräckt, ringer jag till hennes föräldrar som kommer och som sedan kör in henne till akuten. Jag bara hoppas att allt gick bra, ska ringa hennes mamma idag och kolla så att hon mår bra.

Idag, Torsdag har vi vår góa dag. Vi börjar nämligen kl 9:10 och slutar kl 12 hur gött som helst! Men vi hade också matteprov idag, och jag tycker verkligen inte om matte. Hur mycket jag än försöker kan jag inte förstå mig på det så vill det inte in i huvudet!  Men jag hoppas ialla fall att provet gick hyfsat.
image16
Nu har jag precis varit ute en sväng med hunden och ska snart sätta mig och göra franskaläxan, men självklart också sitta i solen och bara njuta! O jag vill verkligen inte tro att det ska regna i helgen, det är bara bullshit!
Pussarna/ Edit (bilden behöver beskäras m.m. så det är inte den bästa, men ni kanke förstår tanken :) )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0