Helgen!

Sitter här i pyjamas och ska nu blogga själv utan Sandra & Nathalie. Som vanligt är jag lite seg och hann inte blogga i går :(
Hela helgen har gått snabbt men det har också varit en jätterolig helg, och den är ju inte riktigt slut än.

I fredags efter skolan var jag på genrep inför en gymnastikuppvisning som ska visas upp idag, så jag ska snart i väg på den. Själv har jag slutat med gymnastik för ett tag sedan så nu tränar jag småbarn och de yngsta är 3 år och de är så söta när det springer runt och ska göra sina kullerbyttor!
Direkt efter genrepet åkte jag hem till Nathalies mamma, där Nathelie och Sandra väntade på mig. Vi gjorde ossiordning och åkte till en konsert. Konserten  var rätt misslyckad men inte våran kväll ;)   

Igår lördag, passade jag först en liten flicka, vi gav oss ut på en liten cykeltur, hon satt bak på en barnsadel och jag skjutsade. Vi tog en glass och det var jättemysigt!
På kvällen var jag bjuden på grillfest hos Josefine, när jag kom dit var det flera ifrån min gamla klass där så det var jättemysigt. Vi satt och kollade på solnedgången på hennes balkong och åt jättegod middag! Lite senare på kvällen drog vi vidare. En bra kväll!

Nä nu måste jag skynda mig och göra mig iordning för nu börjar snart våruppvisningen!
Puss/ Edit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0