Helga:)

Jeej, fick sluta 5 timmar tidigare idag! Känn på den du;)
Hur e läget me folket? Me mig e de iaf helt okej, om man bortser från de 20 miljarder prov man ska ha på tre veckor nu.

Helgen var iaf lyckad:) I lördags åkte jag o Tina in till stan o fikade på Café Kosmos. Tog varsin "liten" kladdkaka som var mättsam som tusan. Så det är något att rekomendera om man vill äta onyttigt till lunch!
Det var jättemysigt. Tina du e helgo, du betyder mycket<3

Efter att ha grillat med familjen på eftermiddagen, stack jag hem till Erika. Jag antar att vi båda var rätt så övertrötta, för de blev ganska flummigt ett tag ;)
Du e oxå en helgo vän, glöm aldrig det<3. 

Igår (söndag) var det lite segare... Upp o hoppa för att åka iväg o jobba! Det var första gången jag jobbade själv, utan mina arbetskamrater. Det gick bra ändå, om man inte nämner den lilla detaljen att jag missade bussen på morgonen. Det gjorde bara så att jag kom dit en timme för sent :S. 
Allt gick åt h-vete hela dan, så de va tur att jag fick träffa Fille en stund på kvällen sen iaf:)<3333

Låttips: Haley James Scott - Halo

Nu ska jag utnyttja tiden till o plugga matte o skriva ett tal om morfar x) 
Ha de bra i värmen! Puss/Nathalie 

image25
Tina, då vi väntar på bussen. Min söting<3

    
Erika spelar o sjunger så fint<3 Jag spelar lite mindre fint.. ehe


Kommentarer
Postat av: Erika

Det lär visst bra det du spelade! Nästa gång får vi ihop det till en låt ^^
Du betyder mest!

2008-04-28 @ 17:15:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0