Helg, underbara helg

Sitter nu o bloggar helt själv framför tvn. Yey för bärbar dator!
Helgen har varit riktigt bra mestadels. Synd att den tog slut så snabbt bara...
Som ni säkert förstått vid det här laget, så var jag med Sandra o Edit i fredags. Det e alltid kul me dom flickorna<3 Även om Edit är bra på o bli trött tidigt ;) (förlåt).

Igår fick jag gå upp tidigt eftersom jag började jobba kl 11. Jobbar på banken där jag städar, alltså dammar skrivborden. Det är extremt sövande och långtråkigt, men ändå absolut värt pengarna!
När jag kom hem (ca. 16.00) åt jag och ringde sedan min honey Filip<3 Var sedan med honom hela kvällen. Gick ner till Kåsjön o satt där i säkert en timme. Varmt o jättemysigt :)                                               



Idag har jag varit i stan me min kompis Lottie. Hade inte träffat henne sedan i julas typ, då hon slutade i min dansgrupp :( Är inte alls lika roligt utan henne! Har varit på alla tävlingar o träningar tillsammans..
Det var alltså kul o träffa henne igen:) Det var ju helt underbart väder oxå!! Så vi drog runt i säkert hela GBG, på platser där jag aldrig varit innan. Min ständiga kommentar under dagen: "Vart är vi nu då?". Hehe, jag har inte så bra koll på ställen nej.. Det finns flera som kan intyga det^^.

Nu får jag väl snart gå o sova, skola imon... Godnatt!
Puss/ Nathalie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0