Heeeelg!! ;)

Jaa, nu är den äntligen här! Jag pratar förstås om helgen. Den ljuva helgen, som man bara går och väntar på i dessa soliga tider. Den ljuva helgen, som förgyller hela den gröna tillvaron. :D Vad poetisk jag låter, eller hur? Jomen, jag känner mig poetisk också. Det här är nämligen en sådan dag som ingenting kan gå fel. Ingenting kan misslyckas, vad som än händer. Så känns det i alla fall. Åhh, jag älskar sådana dagar. <3 Önskar bara att varje dag vore så, fast det kanske hade blivit rätt så tråkigt i längden. Man behöver kanske motgångar och misslyckanden ibland för att lyckas nästa gång. Man behöver kanske snedsteg och jobbiga dagar för att utvecklas som person och människa. För att utvecklas som individ och medmänniska på denna runda jord. Jag tror det åtminstone, och idag känns just som en sådan där dag som man utvecklas i alla fall. Vad som än händer så lyckas man. (Eller kanske säger jag så bara för att jag fick alla rätt på mitt franskaprov?! Yeah, whatever, jag är i alla fall glad idag!)

Om mindre än två veckor nu ska vi till Stockholm med klassen. Jag längtar så in i bängen, ;D Här följer en lista på vad jag har tänkt köpa:

* Tunika
* Svart, stor väska
* Foundation (och annat smink för den delen)
* Vita tygskor

Sedan får man ju se vad som finns i vår stora och pampiga huvudstad, och hur mycket pengar man har med sig. Men det löser sig alltid. :) 

Vet ni vad jag ska göra nu, allihop? Jag ska ut på altanen och läsa en annan bok av Katarina Von Bredow. Den heter "Som om ingenting". (Orkar inte plugga på en fredagseftermiddag! Dessutom vore det slöseri med det vackra vädret att inte tillbringa så mycket tid som möjligt ute ;D Mina undanflykter är alltid väl genomtänkta, men seriöst; Någon annan som tänker tillbringa denna vackra dag inomhus med plugg?! Nää, tänkte just det ;P) Önska mig en god lässtund nu! Hörs imorgon, boys and girls ;)

With all my love and happiness // Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0