Gubbar, väx upp!

Hej på er:)
Kom ganska nyss hem från dansen. Latin stod på schemat idag, vilket jag har dansat de senaste ca. 6 åren:)
Sedan ett år tillbaka har jag o min danspartner Simon tävlat i C-klass och det har väl gått lite upp och ner. Den senaste tiden har det tyvärr gått mest ner... Det kan bero på att motståndet har blivit hårdare och min kära danspartner skiter i att komma till träningen ganska ofta! (utan att höra av sig). Gah, sånt stör jag mig på. Hur svårt kan det vara att skicka iväg ett litet sms eller ringa ett kort samtal!?
Jaja, det blev ju inte såå farligt idag iaf:) Fick bara dansa med en kanske 40-årig gubbe, som trodde att han va asgrym! Faktum var bara att han inte ens kunde hålla takten.. O så klagar han på Mig hela tiden!? :O Dessutom e det inte såå trevligt o dansa med nån som skvätter svett omkring sig hela tiden. Gubbe.

O gången innan var det inte heller såå farligt. Fick dansa med en annan kanske 30-åring den gången, som var nybörjare. Därför fick jag lära honom grundstegen, suck* Så kommer han med kommentarer som: "Vad är det för parfym du använder? Du luktar gott;)" Ursäkta mig, men vill bara Påpeka att jag är 17 år! Gubbar, väx upp.

Matteprovet idag gick hyfsat. Det var ovanligt svårt, menmen.
Hade bra o lev livet ungdomar ;) Puss/ Nathalie

Kommentarer
Postat av: Jennie

Gosh, låter nästansom mina danslektioner...

Fast "Linus" var ju nästan roligare ;D

2008-04-30 @ 15:43:02
URL: http://Jenniebus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0