Favvoplagg...

Mitt favoritplagg just nu är min vårjacka, helt klart. :) En beige trenchcoat i äkta vårstil. Älskar den! Med bälte i midjan, och lite volangformat nedtill, så är det verkligen vårens bästa inköp.

Ja, alla ni där ute; Tänk också på att börja shoppa loss redan nu inför sommarens aktiviteter! Själv ska jag till Mallorca i augusti, och bara sola, bada och ha det härligt! ;) Har redan införskaffat en del klänningar och tunikor inför detta! ;P

Dessutom vill jag tipsa om lovely tunikor på Gina Tricot just nu! Finns i en mängd ljusa färger och kostar runt 129 kr. Superbilligt, och ett måste för sommarens alla tillfällen! ;D

Ha det bäst i solskenet! ;)

Kramar // Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0