Barnpassning idag igen...

Hejsan!

Ännu en strålande dag! Åh vad glad jag är att det äntligen börjar bli sommar på riktigt :) Hoppas att jag inte behöver vakna upp till någon snö mer, ialla fall inte på ett bra tag.
Som ni nog vet bestod hela min helg av massa barnpassning och mer har det blivit. I fredags var jag och mina smågymnaster och hade genrep, i lördags passade jag en liten flicka, och igår (söndag) var det den stora våruppvisningen med mina smågymnaster, puh jag var helt slut efter den dagen men bra gick det ialla fall :) Och direkt efter skolan idag åkte jag till dagis för att hämta min lille granne där. Nu är jag äntligen ledig :)

Har inte hunnit med så mycket plugg idag får bli mer i morgon, om jag inte ska in till stan med en kompis :) Behöver nya solbrillor (några tips). Göteborg är ju så mysigt nu när våren kommer och man kan gå och sätta sig på en uteservering och ta en caffe latte, eller min nya favorit "Chai Latte" ett måste om ni nu inte redan har hunnit testa :)

Snart ska jag se sista avsnittet av Anna Phil, någon som ser dem? Ledsamt med sista avsnittet, hoppas att det kommer nya :)

Sist men inte minst, Dagens Outfit: Tråkig klädsel idag men drar det ändå... Svart tunika fråm Gina tricot med grått baslinne, H&M (ja, ni hör ju, det här börjar inte bra :P) svarta leggings, H&M (tunna) vita converslikande skor, Wedins och grå huvtröja. Japp hoppas den blir roligare i morgon, ska shoppa massor av vår/ sommarkläder i stockholm :)

Puss/ Edit

Kommentarer
Postat av: Cicci

huh? var de sista avsnittet av anna pihl? aja, det slutade ju bra iaf :)

2008-04-21 @ 21:54:25
URL: http://lifeofcicci.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0